събота, 22 юни 2013 г.

Царевична тортиля

Напоследък и аз залитам по хлябовете без мая. Тези тортили са такъв пример. Освен това царевичното брашно ми е сред любимите с неговия сладък вкус и винаги го предпочитам пред ръженото например.

Продукти:
500 грама царевично брашно /Може да смесите два вида брашно ако желаете/;
1-2 ч.л. сол /хималайска/;
3 с.л. разтопена мас;
гореща вода за оформяне на меко тесто.

Приготвяне:
От брашното правим кладенче и в средата сипваме разтопената мас, солта и наливаме малко вода, започваме да размесваме, ако е необходимо доливаме още вода, докато получим гладко меко тесто. Не се меси дълго. Разделяме на топки  и ги оставяме да починат около 30 минути.
След това разточваме на тънки кръгове и запичаме съвсем закратко под грила на фурната и завъртаме да се зачервят и от другата страна.


Добър апетит!

4 коментара:

  1. Мари, аз също много го харесвам царевичното брашно. Прекрасни са тортилите, а мисля, че с тази резядка от авокадо ще се получи убийствено. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз подкрепям Танчето - тортилите, които направо си измайсторила перфектно, ще се съчетаят чудесно с авокдото. Много добра идея!
    Поздрави, Мари!

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми допадат новите ти предложения, Мари!
    И разядката с авокадо и питките - типично летни, леки и свежи!
    Благодаря за споделените идеи,
    хубаво, слънчево и щастливо лято, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Таня, Гери, Диана, благодаря че се отбихте при мен!Радвам се, че тортилите и разядката ви харесват.Нещо десертите отстъпиха за малко при мен, може би е виновно топлото време. Поздрави!

    ОтговорИзтриване