събота, 7 септември 2013 г.

Еклери с лесен крем

Всеки път, когато реша да правя еклери, в мен се настанява усещането, че че ще ми отнеме много време да ги приготвя, а когато се захвана, се оказва, че отнемат толкова време, колкото за приготвянето на който е да е друг средностатистически десерт.
Понякога след приготвяне на тестото не ги щприцовам, а с лъжицата разстилам от тестото върху хартията, като леко оформям, отгоре слагам още малко и така ги пека.Пак се получават кухи, а пък са по-мързеливи.Рецептата няма да пиша отново,може да я видите тук. Кремът в случая е този.Вариантът с брашнения крем без яйца много се харесва вкъщи, но еклерите изобщо са десерт, който според мен никой не може да откаже.



Да ви е сладко!

5 коментара:

  1. Много вкусно предложение, Мари! И с този разтичащ се крем... Чудесия!
    Поздрави от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошни! Последната снимка направо подканя... Прекрасна нова седмица, Мари!

    ОтговорИзтриване
  3. Гери и Катя, благодаря! Еклерите са винаги неустоими, поне за мен. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. На този десерт наистина не може да се откаже!
    Интересен начин на оформяне, за пръв път срещам такъв и ще се възползвам!
    Поздрави и приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, благодаря! Поздрави и хубави почивни дни и на теб!

      Изтриване